Benimde 4 kalp durması sonucu kürtaj oldum bir kimyasal yaşadım bir açık ameliyat artı histereskopi aynı anda bir yıl sonra da tekrar histereskopi oldum ve sorunumu bulamıyorlar buna rağmen delirmek üzereydim ama bunların imtihan oldugunu unutmamak gerek gelelim sorunuma
Genetik testlerini yaptırdın mı rahim filmi vs çekilsin mi eşine bakıldı mı ve en önemlisi benim gibi bağışıklık testlerini yaptırdın mı bana her gittigim doktor gerek yok dedi zorla özel laboratuvarda gittim yaptırdım sonuç lupus pozitif çıktı yani bağışıklık sistemim bebegi yabancı madde olarak görüyor ve vücuttan atmaya calışıyor