Vallah bıktık artık..
Kaç kere denedik ettik
Kaç kere hamile kalmayı da başardık ama olumsuzluklar bitmedi
yok düştü
yok kimyasal gebelik
yok efendim dış gebelik
yok efendim bebekte anormalık var
Yok kürtaj yok mürtaj ama yeter artık.. vallah sabır kalmadı.. hep mi olumsuz olur birşey..
gebe kalmaya çalışmak zaten stres ama
gerisi daha çok stres!
hayran kalıyorum tesadüfen hamile kalıp gelişi güzel doğurabilen annelere..
bu kadar zor olmaması gerekirdi..