Wonderwoman An itibari ile son 4 gün ☺️☺️ var mı başka son günlerde olanlar neler yaşıyorsunuz.. ben hele dün sabah uykudan değil sanki taş taşımaktan gelmişim gibi uyandım yan yatmaktan agrimis yanlar ,pelvik ağrısı ,🙄🙄
senakhrmn Wonderwoman Biz varız 😇 şafak doğan güneş 🌞 Sabah 7 de yatışımız yapılacak heyecan var korku var garip hissediyorum 🥰😬
1prenses1prens-moms Wonderwoman son 18🥰 sanki son zamanlar daha bi yavas geciyo☺ hayırlısıyla kavuşsak yavrularimiza🤗💜
Nazlideniz91 Wonderwoman Benimde 4 günüm kaldı, çok heyecanlıyım. Pazartesi gece hastahaneye yatışım olacak inşallah 🤗 Yavrularımıza hayırlısıyla kavuşalım, kolay doğum dilerim 🥰🙏
Keremiko Wonderwoman bir tane son 4 de benden😊 7/24 telefoncubasi oldum. Mesajla ulasamayan dogurdun mu diye ariyor. Dr da 7 nisana kontrol verdi dogum olmazsa bakicak duruma.
Wonderwoman senakhrmn sezeryan mi olacaksınız ☺️ rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah
Wonderwoman Busmuslina amin inşallah canım bende kasılma yokta 2 gün önce falan hafif bel ağrısı kasık ağrısı olmuştu adet olacak gibi oda gitti 2 gündür 😅 cumartesi kontrol var bakalım doktor ne diyecek
dogamoms Son 12 zaman o kadar hızlı akıyo ki tutamıyorum daha hazır değiliz ama aprılar olunca da biran önce gelsin sağlıkla istiyorum 🙏🏼
dogamoms Wonderwoman insan çok heycanlanıyo sanırım o yüzden 🤗 sağlıkla gelsinler güzellikle kavuşalım hepimiz inşallah ❤️
Wonderwoman Nazlideniz91 benimde cumartesi kontrol var bakalım.sanirim.benimde gelmezse hafta sonu pazartesi veya salı yatisim olucak hayırlısı ile yavrularimiza kavusalim Allah’ın izniyle 🥰
Wonderwoman Keremiko hoşgeldin canım ☺️☺️ ay valla.skildim.ben cumartesi kontrol var yatırın beni pazartesi veya salı diycem .. aynen ya nezman ne zman diye sormaları gelmedi bir türlü lafları hamilelik 40 haftada sanki biz 45 Ci haftadayiz🤣 millet öldü meraktam
Keremiko Wonderwoman hosbuldum😊 eger bu 4 gun icinde de gelmezse 7 si kontrol gunu meryem otunu suya koyup oyle gidicem yavas yavas gozumu kararttim😁 evin temizlenmedik kosesini birakmadik😂😂