birprensesvebirprensannesi Gulsurmeli Bakalım bende öyle diyebilecek miyim ben baya pimpirikli manyak bir anneyim zor geçiyor gibi 🙈
senakhrmn birprensesvebirprensannesi İnşallah canım benim çok teşekkür ederim ☺️ aynı şekilde sende inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🤲🏻
idiloska 91 💪🏻💃🏼🕺🥳 280′lerden bu günlere oh maşallah çok şükür, 20′ye kadar geçmek bilmedi, hafta hafta gün gün saydım resmen. Az önce hoşgeldin 3.trimester yazısı çıktı, çok sevindim.
MeliSeliMelih Sermec27 bi sebebi mi var 37 de doğmasının ? Bizde 37 bitince aldırmak istedik ama doktorum kabul etmedi son hafta ciğer gelişimini tamamlıo karnında duran beslenen bebeği durup dururken bir sorun yokken neden alayım 39 u görcem dedi son 36 günümüz kaldı hayırlısıyla 🤲🏻
Sermec27 MeliSeliMelih canım benim 2 kaybım var ilki 7 haftalıktı 1 yıl önce de oğlumu doguma 2 hafta kala kaybettim 37+3 de bir de gebelik şekeri cıktı üstüne genelde bizim gibi anneleri cok bekletmiyor doktorlar
Sermec27 MeliSeliMelih Amin canım inşallah Allah yardımcımız olsun sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲
oykuduru21 birprensesvebirprensannesi bi bakmışsın doğum gelmiş sayılı gün çabuk geçiyor gerçekten 😊🥰