Sermec27 bi sebebi mi var 37 de doğmasının ? Bizde 37 bitince aldırmak istedik ama doktorum kabul etmedi son hafta ciğer gelişimini tamamlıo karnında duran beslenen bebeği durup dururken bir sorun yokken neden alayım 39 u görcem dedi son 36 günümüz kaldı hayırlısıyla 🤲🏻