m_yk34 allah yardımcınız olsun. Doktorunuz krem konusunda haklı. Ben de bir ay kadar önce bileğimi incittim, basit bir kas gevşetici krem sürüp masaj yapsam geçecek biliyorum ama maalesef mümkün değil, sarıp yatıyorum ancak geçmiyor pek kullanamıyorum sol elimi. Neyse diyeceğim şu ki, buradaki kremden ne olacakmış yorumlarını aman dikkate almayın, korkarak okudum resmen, tenden emilim oluyor kremde. Doktor onayı olmadan kullanmayın hiçbir kremi