FasulyeninAnnesii FasulyeninAnnesii Minikoocum bakalım bize ne diyecek 36+2 de gidicez salı günü bende çok merak ediyorum 😀
Minikoocum FasulyeninAnnesii doktora sordum gerilmene gerek yok gayet iyi norml olunca fazla kilo zaten zorlar dedi merk etme
Smyy00 cansugrn bizde bir hafta önden gidiyorduk ama kilo söylememişti sizin haftasına göre ölçüm olarak nasıldı bende öyle değerlendiriyim yarın 35 bitecek benimde :)
Fundogan Benimkinde zayıf en son 33 haftalık ken gittim 2.kilo 70 gr demişti doktor bakalım kilo aldımı bende merak ediyorum ama daha persembe günü gideceğim nasıp olursa o zaman da 36+1 haftalık olucaz inşallah
Gizem97 Minikoocum benim 33 te 2200 dü her bebek kendine özgü kuzum sıkıntı yok doktor iyi dedi banada
Alyaesmaa Minikoocum Bebek toplanıyordu mıdeme ve aşağıya baskı yapıyordu o gün anladım kesin bebek gelcek dedim bir anda suyum geldi tuvalette sonra hastaneye gittik suni sancı verdiler normal doğum yaptım 3gün küvezde kaldı sonra eve geldi 😊
Gulizarerdogan Minikoocum ultrason 200 300 Gr yanıltır dedi doktorum yani belki 300 fazladır belki 300 eksiktir onun için canını sıkma benim ki net söylemiyo haftasıyla uyumlu 2800 olmuştur ama dedi 36. haftadayız 🙈
Birhamileningunlugu 32 de 1900 dü doktor haftasıyla uyumlu dedi ama buradakilerin kilosunu görünce az galiba. Ama olsun benim için önemli olan sağlığı doktor normal dediyse öyledir