WmonallissA LeilaNilay yarın gideceğim bende merak ediyorum 34+6 oluyorum, iki hafta önce 32+6 da 2585 ti, bakalım yarın ne diyecek😇
Minikoocum LeilaNilay valla sanırım.millet tosuncuklar dogurcam benm.bebis sayılara bakınca baya az ama.doktor iyi dedi telasladim smdi 2350 idi 34 . Haftamizda yarın kontrol var bakalım
Gulizarerdogan Minikoocum ultrason 200 300 Gr yanıltır dedi doktorum yani belki 300 fazladır belki 300 eksiktir onun için canını sıkma benim ki net söylemiyo haftasıyla uyumlu 2800 olmuştur ama dedi 36. haftadayız 🙈
Minikoocum FasulyeninAnnesii valla ne bilim 3 yazan bile var bende eşimde hani yapi olarak zayf deglsiz aksine tombik insanlarız bır ay önce azck geri dedi kan akıma falan baktı herşey iyi dedi sonra en son 34 te gttim 2350 gayet iyi dedi bilemedim
Smyy00 cansugrn bizde bir hafta önden gidiyorduk ama kilo söylememişti sizin haftasına göre ölçüm olarak nasıldı bende öyle değerlendiriyim yarın 35 bitecek benimde :)
FasulyeninAnnesii Minikoocum Hafta da 200 gram aldığını düşünürsek gayet iyi bence benim doktorum kilolu olmasin zaten nasıl dogurucaksin dedi ideal kiloda olsun yeter dedi😀
Gizem97 Minikoocum benim 33 te 2200 dü her bebek kendine özgü kuzum sıkıntı yok doktor iyi dedi banada
FasulyeninAnnesii Minikoocum Olur olur canım merak etme yaz buraya da kaç kilo dediğini sen kaç haftaliksin 😊
FasulyeninAnnesii FasulyeninAnnesii Minikoocum bakalım bize ne diyecek 36+2 de gidicez salı günü bende çok merak ediyorum 😀