balpetegim_35 Yengem kokoreç yapmış nete koymuş . Benimde canım çok çekti. Burnuma kokusu geldi böyle dayanamadım yarım ekmek yedim . Bişey olmaz inşallah demi ?
Yeppudaa balpetegim_35 valla bende hayatta yemem dediğim şey işkembe dolması yedim 😭 canım çok istiyordu
ozlemak42 balpetegim_35 yememek gerekiyor ama bende yedim işkembe midye kokoreç 😄 ilk kızımda da yemiştim bi kereden bişey olmuyor
Defneprensesannesi balpetegim_35 her yediginiz sorgulamayım bence bende dun tadına baktım begenmedim ztn zararlı olan şeyler belli başlı ieyler sakatatta et benim hamileyken yedigim mumbarın karının şırdanın haddi hesabı yok icine kimyasal bişey girmiyor sonucta herşeyi kafaya takmayın
Baloncuk41 Olmaz dimi benimde canım istiyo ama ole aserme boyutunda değil 🤣 tutuyorum kendimi simdilik
escmrk Olmaz olmaz normalde bende çok severim ama bu ara et kokusundan pek hoşlanmıyorum 😂 ben midye yemek istiyorum ama zehirlenmekten korkuyorum 😔
Hakikitosunpasa escmrk midye hariç hersey yiyebilirsin demişti bi doktor ben cok severim ama ağzıma sürmem su dönemde cok riskli
ozlemak42 Defneprensesannesi sakatat hamilelikte yasak canım zararlı aslında bakteri acisindan en tehlikeliler
balpetegim_35 Defneprensesannesi sevindim o zaman ne bileyim ben böyle şeyleri takmazdım ama korkuttular 🙄
Byn-4242florya balpetegim_35 doktorum bana ilk üç ay işkembe kokoreç ciğer kısaca sakatat bazı balıklar ve işlenmiş gıdalar kesinlikle yememem gerektiğini söylemişti . Mikrop ve enfeksiyon olasılığı bunlarda yüksek olduğu için demişti .
balpetegim_35 ozlemak42 napalım artık oldu olan ben kokoreç yiyip bi durumla karşılaşan oldu mu diye sordum açıkçası 😇
WmonallissA balpetegim_35 bana doktorum yasaklamıştı, aşırıda severim, doğumdan sonra bir bütün yemeyi düşünüyorum😇
balpetegim_35 WmonallissA bana da doktor sakatat yeme dedi ama boğaz bu nerde zararlı bişey var onu istiyor .
mavizar Merhaba, iyi pişmişse bir kez yenekten bir şey olmayabilir kanımca. Yalnız ben de çok canım çektiği için geçen gün doktoruma sordum yiyebilir miyim diye, kararlı bir şekilde hayır dedi. Bilginiz olsun.:)
balpetegim_35 mavizar doktorum bana da hiçbi şekilde sakatat yeme Dedi ama yemesem rüyalarıma girerdi napayım 😂
Hatice68 balpetegim_35 kuzum ben aserdim kokorece yedim valla Allahın izniyle bisey olmaz afiyet şifa olsun yarasin bebisle sana inşallah ❤🌺
cemreninannesi67 balpetegim_35 bende eşime söyledim bu akşam gelirken bana kokoreç al diye nasıl canım çekiyo anlatamam gözüm camda adamın gelmesini bekliyorum 🙈🥰
Dilek0809 balpetegim_35 yemişsiniz artık bi şey olur desek ne olacak yemeden önce sorsanız neyse. Madem sordunuz önerilmiyor sonuçta temizliğinden emin değiliz ama benim de canım çok çekiyor çok da severim hatta böyle siz yazınca canım çekti şu an
Cnndygu balpetegim_35 İçinizi rahat tutun. Öyle bir iki yemeyle birşey olmaz. Tabi dikkat edilmesi gereken yiyecek. Ama can çektiyse yapacak birşey yok. Bende yedim 🙈😊
balpetegim_35 Cnndygu valla çok canım çekti dayanamadım . Yoksa hayatta yemezdim ama şu an hala doymuş değilim 😂