Zynppppp çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin bende 12 haftalıklen geçirdim ilk 5 gün ateş ağrı ve şiddetli burun akıntısı oldu sonraki günlerim daha rahattı. Dünde ikili tarama vardı ultrasonda bebek gayet iyiymiş gelişimi falan çok şükür. İşaç da kullanılmıyor hamile iken. Kan sonucunu bekliyorum 10 gün sonraya