Zynppppp ben 6 haftalık hamileyken korona geçirdim , çok ağır ve ağrılı geçirdim , ama parol dışında ilaç kullanmadım bol bol C vitamini tüketin suyu bol tüketin bol bol dinlenin birde muhakkak doktorunuza danışın kan sulandırıcı bir önerisi olacaktır , ben 10 gün aspirin 10 gün oksapar kullandım ve perinatolog 22. Haftamda tekrardan aspirin başlattı şuan 32 haftadayım hala aspirin kullanıyorum. Allah size ve korona geçiren herkese şifa versin inşallah 🙏