Nrcncygn Benim gebeligimin basinda cok kasintim olmustu doktorum bana fitil ile birlikte vermisti bu kremi ilk surusumde kasintim gecmisti cok sukur
Oznurcakir Lavinyaaaa kullandım pek faydası olmadı ,bebe Dalin şampuan ile vajinami yıkadım geçti şükür
Buketkucuk Lavinyaaaa enfeksiyon olduğunda veriliyor gebelikte kullanıldığını bilmiyordum kullanılıyor demek ki doktorunuz vermiş bana fayda etmemişti yıllarca enfeksiyon sorunu yaşamıştım ama gebe değildim işe yarayan var inşallah sizde de yarar
Elif5361 Lavinyaaaa Bende kullanıyordum travazol tahriş oluyordum sürekli doktoruma sorduğumda kortizonlu olduğu için önermedi Fito adlı kremi yazdı onu kullanıyorum memnunum ☺️
Vuslat23 Lavinyaaaa 30 haftamdan ıtobaren kullanıyorum kasıntı ve akıntı ıcın fıtıl travazol bır de hematem
minikbirkuzu Lavinyaaaa gecmis olsun, bende hafif batma ve kaşıntı vardi doktorum travazol verdi. İyi geliyor. Daha snra akintim artti, yogunlugu miktari vs. 1 haftalik fitil verdi masallah cok iyi geldi tekrar sıkıntı yaşamadım.
damlaaltinay Lavinyaaaa ilaç olan kremleri asla kullanmayınız. Emiliniz az oluyo kana da az karışıyor gibi düşünceler yanlış.
handegurses Pemberuyam_ merhaba bende 34 haftalık hamileyim ve kaşıntım oluyo travazol var evde kullanmam sıkıntı yaratmaz dimi sizde sorun oldumu ve sadece bu kremimi kullandınız fitilde kullandınız mı acaba yanında
Pemberuyam_ handegurses yok hiçbir sorun yaşamadım, aksine 1 haftada sorunum ortadan kalktı. Başka birşey kullanmadım. Sabah akşam kullandım ben travazolu.
Pemberuyam_ handegurses Evet kaşınan bölgeye yüzeysel sürdüm öyle çok içine değil de disdaki bütün bölgeye dediğiniz gibi yani