Gizem02 özel hastanede neyi nasıl istersen naz geçirebiliyorsun, güzel ilgi alaka görüyorsun, devlette bu tür imkanlar olması biraz zor tabi. Hele ki covid dönemindeyiz. Ben başından beri özelciyimdir öncesinde yaşadığım sıkıntılardan dolayı, ama tabii ki bazı devlet hastaneleri ve kadın doğum hastanelerininde bu konuda iyi olduğunu duydum. Yine de özelin konforuyla bir olmuyor.