Gizem02 bacım ben hiç bir fark yok gözüyle bakıyorum.tabiki birine oara verip diğerine vermeme dışında .Is bence annede bitiyor 4 cm açıklıkla hastaneye gitmis biri olarak sancısı kendim çektim karşıladım, sadece bana buyuk tuvaletin gelir gibi olunca seslen dediler ..ki bu işime geldi basimda durup direkli bakmalarını istemezdim.o his gelince dogum başladı ,bende bitti yani hersey.Sadece bebegi ordan alacak biri lazım oldu.onu da ebeler halletti zaten. Özelde de yine farkli bi durum olur mu bilemiyorum.isin cogu sende bitiyor bence .Durum bu canim.illa özel diye de diretmemek gerek ‘ bence’