melegimablaoluyo34 herşey normal bence de anormal durum olsa belirtirlerdi bence raporlama da tek gördükleri sorun kistmiş onu da yazmışlar onun dışında yazanlar zaten olasılık ki şöyle düşünün çok sağlıklıyım diye düşünün doktora gidin onda bile doktor kırk türlü arasa olasılık çıkarmıyor mu ki daha 20 haftalık bir can dab bahsediyoruz ve herşey yeni yeni oluşuyor hatta işin başında daha bazı olasılıklar elbette derler… Doktorlarda çünkü en iyiyi de en kötüyü de söylemekle yükümlüdür ama bazen az açıklama yapıp korkutuyorlar bizleri… Bir de diğer türlü düşünün bu arada siz doğduğunuzda anneniz bu tarz diyaloglara girmiş midir sanmıyorum cinsiyeti bile doğunca öğrendikleri zamandan şimdi doğmadan yüzünü gördüğümüz zamanlara geldik.. tüketim toplumu da bazı şeyleri illaki bize dikte etmeye çalışacak.. korkmayın ve sağlığınıza ve beslenmenize dikkat edin ki bebeğiniz de gelişimini sağlıklı tamamlamaya devam etsin..