melegimablaoluyo34 canım içini ferah tut sen strese girersen bebeğinde girer doktorun bana söylediğini sana söyleyim bu noktada ki detaylı ultrason sonrası kendi doktorum ve başka bir perinatolog a da gittim hepsi birçok belirti üst üste olması lazım dedi ki bunlar eğer vardıysa çıkardı.. detaylı ultrasonu çeken doktor 7 -8 tane sorun saydı kalpte parlama, böbreklerde sorun, beyinde kist, burun kemiği eksik gelişimi, ellerde sorun, bacak ve ayaklarda sorun vs gibi bunlardan eğer bir tanesi varsa sorun değil iki tanesi varsa acaba mı diye sorabiliriz 3 te endişelenmeye başlayabiliriz 4 ve sonrası için tetkikleri arttırmamız gerekir dedi.. ki bizde iki problem çıktı birisi böbreklerde grnişlemeydi ona da erkek bebeklerin çoğunda olur asıl onu kontrol edelim kistler önemli değil dedi doktor… Böbreklerdeki de en fazla doğduğunda çişini yapınca geçiyormuş