Kesinlikle cilt yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum görümcem 2 çocuk doğurdu bir tane çizik bile oluşmadı maşallah 🧿 ben ilk baştan beri bebeyağı kantoran yağı çatlak kremlerim vazelin aleo Vera ne varsa kullanıyorum ama kıpkırmızı komple çatlak 37+0 haftalığız bugün 😁😁😁