darkblue__ Esra1139 kanama da belirti de olmadi ben de doktor kontrollerinde öğrendik hep. Kisiden kisiye değişiyor tabi bu durum .Rabbim kimseye yasatmasin bu aciyi😊
Ebrliii darkblue__ iki kez kimyasal gebelik geçirince doktorum istemişti bana da az da olsa var bu riske giremeyiz deyip enox iğne başlatmıştı Allah’ıma şükürler olsun 7+3 haftadayım