darkblue__ 4 geninde var canım ama korkma ben de 3 düşük yaptım benim de pıhtılaşma var şimdi 28. Haftadayız doktorun gerekli tedaviyi uygulayacaktır ecoprin ve kan sulandırıcı iğneyle Rabbim sağlıkla nasip eder inşaallahh🤲🏻 Çok kişide var bu pıhtılaşma sorunu yalnız değiliz sakın stres yapma olur mu 🤗