Mlk8 Nergis1901 başlaması için erken ama hiç baslamayabilir de.bulanti olmaması bir problem olduğunu göstermez endişelenmeyin ilk gebeligimde 1 gün bile bulantim olmamıştı.insallah sizin de hiç bulantisiz geçer hamileliginiz suan 2.gebeligim ve 17.haftaya kadar ilaçla dayandım gercekten cok zormuş dedim cok şükür şimdi geçti bulantilar
efelettin Oğlum hamileyken hiç yaşamadım böyle mide bulantısı, kusma.. hamile bile değil gibiydi. Ne şişme, ne ağrı ama bu çok fena geçiyor. Kusma yok ama bulantı çok fazla yemek yeme düşüncesi bile midemi bulandırıyor.
_Aysgll_ 6+5 teyim. Son 1 haftadır çok feci kusuyorum. Her yediğimi çıkartıyorum oda halsizlestiriyo.kustukca tiksiniyorum 🤦 bugün dayanamadım gittim hastaneye . Serum ve İlaç verdi doktor. 2 saat serum yedim ilacı da aldım içmeye basladim. İnşallah hiç bulantin olmaz canım benim. Çünkü çok zor inan 🤗 Sağlıkla gelsin miniklerimiz
Zehra1993_ Nergis1901 çok güzel sizin gibi olmsk isterdim günde 8 kez kustuğum oluyor 5+5 de başladı 9+3 de yim hala devam ediyor