eminenura Nergis1901 hep olacak diye bir şey yok kuzum dua et bence en ağır hamilelikler kusanlar oluyor, dua et de hiç olmasın
zeytinkiz Nergis1901 17. Haftalıgım iştahsızlık dısında hiç bişeyim olmadı 😆🤭 bence şanslı gruptayız şükredin olmasın 🤗
umyahsen Hande59 merak etmeyin hala erken bence. Kii bnm 9ncu haftamda başlayıp 3.5 4ayıma kadar sürdü ve kötüydü gerçekten.
Ruvydaa Nergis1901 benim 6 ya da 7. haftaya kadr tutmadı ama ondan sonra bi tuttu 16. Haftayı geçtim hala mide bulantısı ve kusma Bitmedinçevremdeki hiçbir hamilede yok şanslı Grupta olursun inşallah
Ebrumihrimah Nergis1901 7 ayın içindeyim çok şükür 1 kere bile kusmadim hiç birşeyden tiksinmedim çok rahat geçiyor 🙏
Masalannesii Nergis1901 Ne güzel işte canım ben 19. Haftaya kadar kusmaktan öldüm resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ama her bünyede hamilelik farkı oluyor kiminde hiç bulantı olmuyor kiminde doğuma kadar bulantı oluyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
gunesveguney Nergis1901 olması gerek diye bişey yok bence ya ben 8+1 im benimde gayet normal gidiyo bulantısız kusmasız
Birsen2906 Nergis1901 🤣🤣 kız daha ne istiyo bellii ilk hamilelik 🤭 mideni bulandırır kusup napcan 🤣 9 ay zemheri olur vallaaha
Cansel129 Nergis1901 canım çok normal Bn 25+2 deyim hala da hiç kusma bulantı olmadı çok şükür bnce sende şanslı olanlardansin