Ben boyadım dördüncü aydan sonra.kanıtlanmış bir zararı yok yapılan araştırmalarda.davines Die bir markayla boyadı kuaför araştırdım iyiydi.yani gebeliğiniz boyunca hiç paketli gıda yemeyip sürekli sağlıklı beslenip ekmeğinizi bile kendiniz yapıyorsanız boyamayın ama ben öle biri değilim o yüzden boyadım.tabiki her ay değil.sadece dip boyasında 25-30 dk beklet dedi açıcı kullandırma dedi doktorum.