058elf Sedos1995 benimde 11 gün geçince 380 di canım bi doktor sağlıksz olabilir değerin düşük dedi, bi tane doktor geç döllenme olmuştur artışına bakalım dedi şükür geç döllenme olmuş şimdi 35 haftalığım biraz su azlığı sıkıntısı yaşıyorum umarım hepimiz sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻
Kirmizivosvos Sedos1995 test yaptım kuzum silik ikinci çizgi hemen atladık gittik hastaneye daha sat a var bir hafta beta hcg 20 çıktı. Doktor gebelik var ama yükselmesi gerek dedi tebrik etti 🧡 iki gün sonra tekrar kan verdim 139 oldu giderek yükselir merak etme sen 🥰
Minnosunannesiii Sedos1995 benim ilk 15.63 sonra 39 sonra 86 mıydı neydi iki günde bir böyle artmıştı şuan 33 haftalığız
Sadece_anne Sedos1995 İyi düşünün iyi olsun o zaman. Benim 817 ama keseyi göremedi üstelik 18 gün mu ne geçmişti.
Mavi34 Sedos1995 adetten 4 5 gün önce ilk bakıldığında 56 çıkmıştı benimde gün aşırı batırdım 2 katına çıktı her defasında
Mlk8 Sedos1995 herkeste ilk düşük cikar sonra gün gentikce katlanarak yükselir.testi 2 gün sonra tekrarladiginizda zaten sağlıklı gebelikse yüksek bir değer görebilirsiniz.hayirli olsun bebeginiz🌸
ebrusngl Ben ilk öğrendiğimde 29,96 ile öğrenmiştim iki günde bir test verdim hep üç katı artmıştı en son geçen hafta baktırdım 42000 lere kadar çıkmıştı şükür yani değerim düşüklüğü önemli değil önemli olan iki günde iki katı artması inşallah artar sizinde
CigdemSenol Sedos1995 benim de ilk kan verdiğimde 79 cikmisti. 2 günde bi iki katına çıkıyor. Yeni bir gebelik.
Ilkayy Sedos1995 selam canım ben 63 ile öğrendim değer 2 gün sonra kan ver dediler verdim 73 olmuştu yani 2 katına yükselmedi çok korktum kimyasal veya dış gebelik diye dedim birdaha vermiycem kan 1 hafta sonra doktora gittim keseyi gördüm değerler birden yükselmeye biliyor. Herkesin yeni olduğu icin hatta bana kan alan kız çok sevinme değerim çok düşük kanla Akıp gide bilir demişti şimdi çok şükür 9 haftalık oldum
Sedos1995 Ilkayy insallah yukselir cnm korkuyorum bende bugün ara ara pembe akintimda var belimde cok agriyo 😶