Sedos1995 Gebelikt kan değerim 76.91 cikti yeni oluşuyor gebelik dedi doktor sağlıklı gebelikse yukselir 2 gun sonra tekrarlayalım dedi kan testini böyle düşük çıkıp kan degeri yükselen varmi acaba
Smyye93 Sedos1995 Evet canim var benim 48 çıktı 2 gün sonra 181 oldu 2 gün sonra 349 şeklinde ilerledi çok şükür şuan keseyi de gördük.Rabbim size de sağlıklı bir gebelik nasip etsin ☺️
058elf Sedos1995 gebelik var muhim olan 2 günde bir düzenli artması, takibini yapıp değerin 2500-3000 civarı olduğunda keseyi görmeye gidebilrisn canım
Denizin Sedos1995 canım hayırlı olsun öncelikle maşallah , sen iyi düşün iyi olsun , aynı yerde aynı saatte bir gün arayla kan vereceksin , önemli olan 2 günde bir ortalama 2 kat artması
Sedos1995 Smyye93 ne güzel maşallah darısı başıma inşallah ilk gebeligimde yüksek çıkınca bunda şaşırdım dusuk çıkmasına
Sadece_anne Sedos1995 İyi düşünün iyi olsun o zaman. Benim 817 ama keseyi göremedi üstelik 18 gün mu ne geçmişti.
Mucizemmmm34 Benim ilk 18 çıktı iki gün sonra 73 5 gün sonra baktık 1500 bi hafta sonrada keseyi gördük hiç endişe etme iki katına çıkıyormu ona bak 😊
Sedos1995 058elf geecektenmi hic duymadım okadar düşük korktum ben düşük görünce bide bugun pembe akıntı gelince
058elf Sedos1995 çok denk geldim şimdi kaç haftalık olmuşlardır :) adetin kaç gün geçti ya da daha var mı canım
Beyzan Sedos1995 benim 13 çıkmıştı şimdi 2 yaşında teyzesi elinden öper 🙂 önemli olan betanın kaç olduğu değil nasıl arttığı doktora gitmek için acele etme 1500 ü geçince git ki keseyi rahatça gör ama bebeği görmek için 5000 leri görmen lazım inşallah sağlıkla artar değerlerin 😍
Sedos1995 Beyzan allah bağışlasın canim teşekkürler benimde bir tane kizim var 2 hucuk yasinda bu ikinci gebelik korkutuyor beni
058elf Sedos1995 benimde 11 gün geçince 380 di canım bi doktor sağlıksz olabilir değerin düşük dedi, bi tane doktor geç döllenme olmuştur artışına bakalım dedi şükür geç döllenme olmuş şimdi 35 haftalığım biraz su azlığı sıkıntısı yaşıyorum umarım hepimiz sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻