Sedagmlksz biz iş sebebiyle düzcede yaşıyoruz. Ama ailelerimiz izmitte. Eşim çocuğun kimliğinde düzce yazmasın diye izmştte doğum istedi. Bende çok memnundum ama izmitte bulduğum doktorumda harika.. güzel bi araştırma ile isterseniz sizeçde bulabilirsiniz..