Mom053 bizde geçen cuma gittik kontrole randevu saatinde almadılar bizi yarımsaat beklettiler eşim sinirlendi baya 😂 odaya girmeden eşimle taktik yapıyoruz sen bunu sor ben bunu soruyum hızlı hızlı diye yine olmuyor hep yarım kalıyor ultrason fotoğrafını da abuk subuk veriyor güzel bişeyde yakalayamıyor aceleden toplam 5 6 dakika anca kalıyoruz odada 😂 biz kayseriye izne gittiğimizde orada da kontrole gittik acı badem hastanesine doktor tam yarım saat ilgilendi bizimle detaylıca baktı herşeye bebeğin bir sürü fotoğrafını verdi buraya gelincede aynı ilgiyi bekliyoruz ama olmuyor devlet hastanesi gibi siirtin özel hastaneleri gerçekten 🤭