Margaret Sadece_anne çok geri bı isim değil mi . Ben seviyorum ama şöyle ki ‘ nehir sezen Müge ırmak Linda Ebru simge ’ bu tarz isimler vardı hep sınıfımda mesela . Bende Rabia :D Ne biliyim tuhaf değil mi
Sadece_anne Margaret Bana sorarsanız rabia yi o saydiklariniza tercih ederim :) İsmin gericiligi olmaz ama bazı isimler çok ağır oluyor benim adımda elif mesela ama severim
milena11 Gulsumm32 okadar çok var ki. Özelliklede 2 isim koyanlar çok fazla koyuyor. Geçen çocuk polikinliğinde saydık 1 günde 16 tane emir geldi
milena11 Margaret her dönemde popüler isimler olur ya. Mesela bir dönem merveydi. Bi ara irem bi ara büşra. Erkek çocukları için de aynı şey oluyor bi sınıfta 5 tane emir olacak
Cigdemss Ben Kerem koymaya karar verdim. Çift isim hiç sevmiyorum, öğretmenim okul hayatında da çift isim çok zor oluyor. Şimdi moda sanırım ama resmi işlerde iki isim sıkıntılı.
Ayseucn 6263826 oğlumun adını hep erkek hissettiğim için çoktan koymuştum🙈 Yusuf poyraz olacak inşallah💙😊
milena11 Ayseucn bende rüyamda daha cinsiyetini öğrenmemişken görmüştüm. Kucağıma erkek bebk veriyorlar kızım adını poyraz koy diyorlar. Yok ya diyorum koymicam. Hayır poyraz koyacaksın diyorlar öyle görmüştüm. Güzel isim ama koymayacağım. Yusufta çok güzel isim
vogue elifkrc Asil ismini bende çok beğeniyorum ama o kadar çok duydum ki yeni doğum yapacaklarda🙊 Arda Turan ın oğlunun ismi de Asil Aslan bunu ikiliyi de çok duyuyorum🙂
badeilemerve 6263826 oğlum olsaydı direkt Özgür olacaktı ismi eşim de Kerem ismini çok seviyor mesela ama benim dediğim olacaktı. Onun dışında Levent, Asil, Koray isimlerini de çok beğeniyorum. Sağlıkla gelsin minik prens 👼