Beyza070707 tazeaane 29 olduk ama bazı kişiler erken diyor bazıları başla ama ben haftaya başlamayı düşünüyorum 😀
tazeaane Beyza070707 bende 29+5im haziran ortasında doğum inşallah ama herkes 28. Haftadan alışverişe başlamış bende daha oda takımını yeni aldım 1 aya gelicek gelince yıkar ütüler hazırlarım diyodum ama 🤦♀️😀
Elifaltun Beyza070707 cok erken yaa mayis ortasi camasirlari yikarim diye dusunuyorum 😊 hziran 15 gibi dogum
N_A_Z_L_I_M Elifaltun Benimde haziran 14 veya 15 görünüyor doğum 👣 Bazen erken diyorum bazen ağırlaştıkça zor olur diyorum🥴 Yavaş yavaş yıkamaya Ütülemeye başlasak en az 10 günü bulur 🙂
Psa77 Beyza070707 bu hafta kıyafetleri yıkayıp ütüledim bikaç eksik kaldı, şuan 29. Haftadayım 32 den sonra çantayı hazırlamayı planlıyorum kısmetse🙏🙏
Psa77 Savciergoc kesinlikle katılıyorum, kücük erken biter diye düşünüyoruz ama ütüsü bile çok uğraştırıyor
melek1608 Beyza070707 32.haftadan bildiriyorum asla 32ye bırakmayın resmen 32de çöktüm çok fena yaniii
Elifaltun N_A_Z_L_I_M yardimci olcak kisi var cok sukur utuye falan o yuzden galiba biraz bu rahatligim 😁
Beyza070707 tazeaane neyse stres yapmayın alışveriş için 2 gün ayırsanız bile herşey halledilir yeterki sağlıklı olsunlar sağ salim gelsinler inşallah 😍😍
Kaderakkes 34 haftaligim daha bu gün hazırladım oda tam hazırlamadım sadece kiziminkileri kattim kendime eksiklerim var onlarida alırsak tamam dir