PinAr16 Ben de 28. Haftamdayim ☺️ Dün çantamı hazırlamaya başladım bebeğimin kıyafetleri yıkandı utulendi cantaya konuldu, kendim için gecelik ve pijama alicam ve bebek bezi ıslak mendil eksiklerimiz☺️
Gnlozbk Beyza070707 29 haftalığım yarın hazırlıcam valizimi çünkü erken doğum riski olursa hazırda kalsın hem insanın canı ağırlaşıyor bence hazırlamalısın☺️
Gamzeakd Beyza070707 ben de temmuz doğum ama ilkini erken doğurdum saçma sapan bi çanta olmuştu 🙈🙈 allah izin verirse bunu 30. Haftada herşeyi haZır olsun istiyorum. 24 haftalığız daha. Hepimiz sağsalim kavuşalım inşallah yavrularımıza 🥰
FyznrKrts Beyza070707 doğum tarihimiz 29 mayıs gözüküyor ama biz hala hiç bir şey hazırlayamadık bazıları saolsunnn 🤦
N_A_Z_L_I_M Bende daha hazırlamadım 29+2 olduk yıkama ütüleme yapmadım yavaştan başlasam iyi olacak 🥴
Beyza070707 Beyzan evet 15 günü alır muhtemelen bide ben çalışıyorum yavaştan başlasam iyi olacak sağlıcakla gelsinler inşallah 😍
aannepandaa Beyza070707 ben 24 de yıkadım ütüledim minik minik hurçlara yerleştirdim. İyikide yapmışım. İnsan öyle ağırlaşıyor ki.. sonradan alınan vs de hemen yıkayıp yerine kaldırdım. 35de de vüyğk temizliği yaptım. Erken diyenler olabilir ama şuan ellerim ayaklarım şiş. Yerimden yuvarlanarak kalkıyorum. Uykusuzluk hat safhada.. 37+6 olduk şuan.
Savciergoc Beyza070707 merhaba biz şuan 36 yı bitiriyoruz ama gene de yazmak istedim bence beklemeyin ben 30. Hafta da etiket kesme renk ayırma o işlemi bile bi iki günde anca yaptım ufak tefekkler ama kendime koyacağım kıyafetlerle beraber tam 5 makine yıkadım ve dışarı da değil odanın içinde kurutma istediğim için iki üç günde anca kurudu ütülemesi zaten bel baş koparıyo bence ağırlaşmadan yavaştan başlayın 34 ten sonra bi uyku hali bi halsizlik anlatamam size şuan arabamız da çantamız gece gündüz bekliyoruz kızımı
Beyza070707 Savciergoc maşallah çok az kalmış sağ salim gelsin inşallah miniğiniz bizde bir an önce o haftalara gelebilsek😍😍
Psa77 Savciergoc kesinlikle katılıyorum, kücük erken biter diye düşünüyoruz ama ütüsü bile çok uğraştırıyor
Eliiifff Beyza070707 bugün 33 oldum iki gündür kıyafetlerini yıkadım utuledim ama çok zorlandım kasiklarim aşırı ağrıdı dinlene dinlene yaptım haliniz varsa yapın bence şimdiden gerçekten zor oluyormuş
Eliiifff Beyza070707 bir anda ağırlaştım vallahi ağrılar arttı bende inşallah sizde öyle olmaz ama ertelememekte fayda var bence :)
zeyzey87 Beyza070707 35+1im pazar günü yıkayıp yerleştiricem aynı anda da çantamızı hazırlıycam inşallah.siz beni örnek almayın 32de hazırlayın bence