Kızlar bizde 37+1 olduk bugün kontrolümüz vardı bebek çok yukarıda dedi. 3400 gr olmuş bebeğim, haftaya çatı muayenesi olacak ona göre doğumu konuşuruz dedi. Şu haftadan sonra aşağı inmesi için yürüyüş mü lazım, fikirleriniz var mı ya. Ağzımdan çıkacak gibi hissediyorum bebeğimi 😖