Sadu44 suan 36+3deyiz 3kilo olmuş iki hafta önce 2800 dü. Bizim sorun aslında kilodan değil göbeğinde :) 34+4 ken karın çevresi 37+4 tü o yüzden sorun oldu böyle giderse göbeğinden dolayı çıkması zor olur dedi. Sizin belki kilo değilde göbek çevresi normal ilerliyodur :) ama bu şekilde yemeği kısıtlamak gerçekten işe yarıyomuş benimki son zamanlarda cips halley ve muza çok düşmüştüm ondan oldu muhtemelen 😂