Esraanil yaaaaa bak bunu bilmiyordum bende o yüzden girip bakmıyorum. İyi oldu canım yazdıgına bende bakayım ozman sürekli inşallah bana da denk gelir ya riskli gebelik den alayım bende o lazım çünkü bana bu ay için alabilirim inşallah ya bak şimdi üzüldüm bakmadıgıma 😔 herşeyde vardır bir hayr. Gittiğinizde ne dedi bana yazon yine mutlaka lütfen bende bir gelişme olursa size yazarım. Süreç nasıl işliyor birbirimize destek olup bilgilendirelim en azından 🤗🤭