Eda2222 1 hafta önce brnimde test sonucum 1/70 cıkmıstı benimki daha riskli cıktı 2,4 ense kalınlıgı yaşımdan dolayı amniyosentez önerdi doktorum %100 sonuc almam icin ama ben risklerinide göz önünde bulundurarak dün nifty testi verdim.Onunda dogruluk oranı %99 o %1 lik risk anlımızda yazılıysa yapıcak bisey yok.mddi durumunuz varsa Nifty yaptırıp sonra gerekirse amniyo yaptırın.Nifty temiz cıkınca zaten amniyoya gerek kalmıyomus.