Mide koruyucu olarak hap yazabiliyor doktorunuz en son çare danışın uyuyamaz olunca ben söyledim sağolsun günlük bı tane sabahları aç karnına alabilirsin dedi kuş gibi oldum hergun değil üç beş günde bir içiyorum o bile yetiyor uzun süre koruma sağlıyor akşam olabildiğince erken yiyin yemeğinizi ve hafif şeyler tüketmeye çalışın ben sürekli girip çıktıkça dolaptan süt yudumluyordum o bile kâr etmez oluyor bı süreden sonra gaviscon ve rennie şurup da yanma için güzel ama aşırı tatlı içemiyorum bende hap kesin çözüm olmuş oldu 😇