Dogalnaz benim down sendrom riskim yüksek çıktı 1/168di düşük riskim ilk 10 hafta oldu progestan kullandım ve iğne yapıldı kanamam oldu iğne sonrası geçti. Uzun yola çıkmayın, elinizden geldiğince uzanın ayağınızın altına bişey koyup ve ilac verdiyse aksatmayın