Bizde 12. Hafta da gitmiştik doktorumuz erkeğe benzetti burda da sordum erkek denildi 😍 oğlum diye seviyorum hep 😂 şuan 15+6 olduk bulantılar bir nebze azaldı koku hassasiyeti hala devam ediyor 🤦🏻♀️eşim niye erkek diyorsun belki kızdır diyor 😂😂 haftaya doktora gideceğiz bakalım net çıkar inşallah cinsiyeti