efruzzz Yarın bende 38 olcam yürüyüş yapamıyorum evim yokuşta olduğu için hemde kızım var diye çıkamıyorum evde oturmuyorum hep geziyorum iş yapıyorun 6 hurma yiyorum bugün ada çayına basladm bakalım kasik ve bel ağrılarım var kasigima sanki bıçak batırıyolar rabbim herkesi biravazda kurtarsın