Simgekocak Kızlar gitmeyin ben doktoruma sordum hani karın ve paket bölgesine olmasa dğer yerlerime devam etsem dedim izin vermedi
Cansuyldrm Simgekocak ben karın bölgesine 5 seans gittim suan fazla YÖK tek tük cıkıyo onada makine vuruyom
ZeynepKara Cansuyldrm 10 seans gittim 4 seansım kaldı ama bitene kadar gidicem öyle anlaşmıştık şimdi bayaa azaldı koltukaltım bitti genitalimde baya azaldı bacaklarımda azaldı inşallah çıkmaz bi daha baştan başlamak zorunda kalmam 😌
deletedmom11 ZeynepKara koltuk altı en ilk biten bölgedir 🙈 bikini geri çoğalır bitmez yıllarca yapman lazım oda bitmesi için değil geri gelmesin diye anca
eylulay34 Ben de iki seans gittim hamile olduğumu öğrenince biraktim. Ama benim canım çok yanmıştı ya. Inşallah baştan baslamayiz
deletedmom11 Cansuyldrm kim dedi yüz hassas diye azalmıyo yüzüne kıllar kalınlaşsın kazere gelsin diye jileti yada kısaltma makinasını wururlarsa o kıl bitmez bacım yüze lazere gidene zaten akıl erdiremiyorum
deletedmom11 Cansuyldrm tek tük çıkar sonra artar farkında bile olmadan tamamen geri döner bu dediğimi hatırlarsın
ZeynepKara Cansuyldrm bende gidecektim bitmiyomuş bi de yüze zarar veriyomuş ince deri olduğu için o yüzden gitmedim
deletedmom11 Cansuyldrm daha da çoook gidersin kılı uyutuyokar çünki öldüremiyolar kıl ölürse vucudun erken çöker hawa almaz
Cansuyldrm ZeynepKara çok şükür bi zararını gormedim ama gittiğin yere bağlı ben polikinlige gidiyodum genelde güzellik salonlarında sorun oluyo
deletedmom11 ZeynepKara lazerciler kalınlaştırıyo incelikle alakası yok incelikle alakasınolsaydı genitale yapılmazdı
GkeCanKaran humaninannesi61 evet doğru bnde yaptırcaktım hamile olduğumu duyunca gidemedim..çnkü doğumdan sonra tekrar çıkıyor.bnde doğumdan bi süre sonra gidicem.
SemaKl Kızlar ben 1 yıldan fazla gittim hamilelikten sonra bi artış yaşadım sanki hiç. Yaptırmamışım gibi napıcam bilmiyorum ağda da lazerden sonra daha çok arttırıyor diye biliyorum bakalım 🤔
deletedmom11 SemaKl ağda hiçbir zaman kılı artırmaz kimden duyduysan yanlış duymuşun esas lazer bünyeyi bozar
SedaAydnl SemaKl aynen bende 1 yıldan fazla gittim. çalıştığım özel hastanede hemşireyim. Arkadaşım demişti ama çıkar hamilelikten sonra diye. Benim de arttı sizin gibi. Mecbur doğurunca tekrar gidicem çok rahat oluyor.
Esra84 humaninannesi61 ben 2010 yılında lazer yaptırdım. Şuan hamileyim 29+5 tuylerim çıkmadı hiç. İnanmayın o şekilde bana da demişlerdi. Hiç bişey çıkmadı 🙏
deletedmom11 Esra84 100 kadından 5inde kıl tükeniyo ama bu iyi bir haber değil canm vucudundaki tüyleri yok ederek vucudun heryerini hawasız bıraktıgın için erken çökme yaşıyor içerdeki organların suçu nedir ??
deletedmom11 humaninannesi61 doğru ben yapıyorm Lazer bazı ciltlerde geri çıkarken bazı çıkanlarda dökülüyo ama sonra tekrar çıkıyo yani lazer sağlıklı insana bile zararlı kaldıki hamileye haydi haydi zararlı
deletedmom11 ZeynepKara o diyene selam söyle sen lazer ışını en dibe inmeden kıl kökünü yakmaz canm o yüzden ışın bütün vucuda yayılır lazerciler tatlı para kazanıyo taş atıpda kolu yorulmuyo ondan herşeyde kandırırlar adamı
deletedmom11 cansuece emzirirken özellikle kol altına yapılan lazer ter bezlerini öldürdüğü için süt borularına kadar yatılıp sütü bozuyo
NeslihanCaykara Bende 1 seans 1kontrol gittim hamile olunca dondurdum doğum sonrası 6 ay sonra devam edebileceğimi söylediiler
ZeynepKara deletedmom11 ben memnunum ağdayla uğraşamadığım için gittim çünkü kıllarımdan rahatsız oluyodum ağdayla aldığımda 2 3 günde geri çıkmaya başlıyodu şimdi 1 ay rahatım 1 ay sonunda tüy gibi incecik çıkıyo elimle tuttuğumda kopuyo zaten kim ne derse desin epilasyon rahatlıktır.