Merve2697 farkında mısınız önce terapi sonra ilaç diyerek sizinle aynı görüşte bulunduğumu belirttim. Arkadaşımız da terapi almadan direkt ilaca başlamış. Kafasına göre de kimseye ilaç bırak demedim doktoruna danışarak bebeğin için bırak dedim ve terapiden yanıt alamazsan sonra bakarsın ilaçla çaresine dedim. Sizden farklı yorum olarak gebelikte hemen ilaca karşıyım dedim ve arkadaşın daha yeni başlıyor panik yapması çok doğal neyle karşı karşıya bilmiyor hemen ilaca sarılması ne kadar doğru ! Kontrollüce bırakmasını doktoruna danışarak bebeği için tavsiye ettim ahkâm kesmedim ! Terapiden bir sonuç almazsa ilaca başlasın, hemen ilaç nedir? Siz gebelikte kontrollü bırakmışsınız ben kontrolsüzce mi bırak dedim ? Ne diyorsunuz hangi bazı yorumlardan bahsediyorsunuz acaba. Lütfen amacın yardımcı olmak benim adıma konuşmayın