Esradygn şu an sağlıklı düşünemiyorsun yaşadım yaşıyorum hala belki ileride ben de ilaçlarla tam mutlu olacağım ama Allaha şükür daha iyi oldum videolardan sonra çünkü adam işini biliyor yani. Kendi sorununu içinde tanımla, bu bile bir başlangıçtır. 3 ay kalmış doğuma sabret. Hele bir o videoları 1 hafta izle sonra psikolog (ücretli) düşünürsün tatlım. Eğer videolar işe yaramazsa dediğini yaparsın ilaç içersin ben yarayacağını düşündüm belirtilerimiz aynıydı ondan sabrettim ilaçtan önce terapiye ihtiyacım vardı çünkü yalnız kalamıyordum hep birisi başımı okşasın istiyordum bebek gibi. Başladım yani videolar bana ne kadar güçsüz olduğumu hatırlattı sen şimdi hala psikolog arıyorsan ben psikoloğa gitmedim bilmiyorum psikiyatriste gittim ondan da ilaçtan başka bişey almadım. Belki uzuuun vadede kullandaydım gerçekten 6 ay sonra etkisini görecektim. Ama bana doktorum demişti prospektüsünde bile yazıyordu etkili sonuç için 6 ay kullanılmalı diye. Sen hamileliğini güzel geçir kritik dönemdesin terapi al diyorum. Ben Dr İbrahim Bilgen diyorum son noktayı koyuyorum hayırlı haberlerini bekliyorum kısa zamanda kaygınla başa çıkabileceğini biliyorum kendine iyi davran