Haticeerez Symdmr1 zofer kullanın ben prilamdan 3 tane atıyordum geçmiyordu zoferden 1 tane atıyorum bebek gibi rahatım 😊
Senayyalcin Symdmr1 Gece yatmadan iki tane alınca fayda ediyor ama demek ki sizin yoğun bir bulantı geçmiş olsun 🌸
smyye_kdr Symdmr1 kaç gündür kullanıyorsunuz hemen etki etmiyor bir iki hafta atmanız gerekıyor ben 37. haftadayım hala kullanıyorum geçmedi.
gozde_s Symdmr1 her bünyede varkli kimi ilk üç ayda atlatıyor kimi bir iki hafta yaşıyo kimide sonuna kadar prilamda etki etmiyorsa zorlanabilirsin canım dayanamıcağın durumda serum takviyesi istiyebilirsin doktorundan ben 18. haftaya kadar çok yoğun yaşadım midem boşken bile istifra ediyodum 8 kilo verdim bu sebepten şuan 22. haftadayım hala midem tam düzelmedi ama en azından istifra olayları hafifledi üç dört güne düştü inşallah seninki kısa sürer 🤲🏻
smyye_kdr Symdmr1 benim de cok bulantılı gecti üc gün hastanede yattım 10 kılo verdım bir hafta kullandım etki etmedi bıraktım öyle olunca sonra baktım geçmiyor yine basladım. gece yatmadan iki tane alıyordum gecmezse sabah bi tane daha sonra sonra zamanla faydasını gördüm tam kesmesede birseyler yemeye baslamıstım. günde dört taneye kadar atabiliyorsun kana karıamıyor direk midende erıyor.
gozde_s Symdmr1 sağol canım öyle malesefki ama içerde sana ihtiyacı olan bebişi düşününce geçiyor bir şekilde bu günler 🥰
Symdmr1 smyye_kdr valla bazen içmeye bile korkuyorum ki birşey olacak diye inşallah bir an önce geçer
Aysenurctn32 Symdmr1 Ben de çok kötüydüm. Tuzlayıp limonlayıp ayva yedim. beyaz nohut, muz, tuzlu kraker, ekşi elma yedim. Su içemiyorsan hoşaf veya koyu ayran içebilirsin. Umarım en yakın zamanda geçer, geçmiş olsun.
smyye_kdr Symdmr1 korkma canım ben 37 haftamdayım hala atıyorum iki tane yoksa günüm zehir oluyor. bebegimin gelişimi gayet iyi hatta önde gidiyor sağlıklı allaha şükür🌸
Sudeekalay Symdmr1 Allah yardımcımız olsun inşallah güzel günler yakındır diye düşünelim yoksa vakit gecmiyooooo