Merhaba kızlar şu an tam 4 haftalık hamileyim 3 gün kala betam 121 çıktı sonra lekelenmeler başladı özellikle dün korktum pembe - kahve arası lekelenmeler oldu ama öğleden sonra yatınca akşama kadar azaldı açık kahveye döndü tekrar. Bu sabah ara ara yine geldi neyse bugün beta artışı için gittim sağlık ocağına doktorum yokmuş başkasına yönlendirdiler anlattım şikayetimi bizim yapabileceğimiz birşey yok dedi kadın doğuma gittin mi dedi henüz gitmedim bugünkü artışa göre doktorum yönlrndirecekti dedim yani herşey olabilir yerleşme de düşük olabilir dedi sadece beta için kan aldırdım o kadar bekledim belki progestan yazar diye yok hiç içimi rahatlatmadı yarın da acile gidip kadın doğuma sevk isteyeceğim mecbur. Tamam sağlıksız gebelikse de bileyim böyle arafta kalmak beklemek resmen çile ya sevinemiyorum resmen 😞 az önce de ince ip gibi minik 2-3 tane kahverengi pıhtı geldi. En baştan beri iç çamaşırda 2 damla leke oldu başkada yok. Sadece silerken peçeteye geliyor. Böyle yaşayan var mı?