Hanımlar merhaba, bir sorum olacaktı. Tansiyonunuz kaç civarı çıkıyor ? benim de küçük tansiyonum 90 civarı hep. Doktorum küçük önemli değil diyor başka bir doktor da asıl tehlikeli olan küçük diyor anlamadım ben, şuan tehlikede miyim ?? Büyük tansiyon 120 civarı hep