Bsmlh Benim de geçen hafta 37. Haftamda 14/9 çıktı tansiyonum. Sonra kendiliğinden düzeldi. Bu hafta kontrolüm vardı. Doktorum ilaç başlatmadı. Sadece 2 saatte bir ölç dedi. Yüksek çıkarsa hemen gel alalım dedi 😓 Ki normal ya da sezaryen konuşmadık. Herşey yolunda gidiyordu. Şuan hala 12/8 ne yapcam bilmiyorum 🤷♀️