Merhaba hamile olduğumu öğrendiğimden beri medipol çanlıca Ayşe kavasoğluna gidiyorum 31 haftalık olduk genel olarak kendisinden memnunum fakat biraz soğuk ve mesafeli geliyor bana instagramdan sorulara cevap veriyor ama kısa kısa bu da bende bi soru işareti olarak kalıyor .Aynı hastaneye giden doktor önerisi yapabilen doktorundan memnun kalanlar var mı