Ssema1 belli olmuyor ki, her gebelikte farklıdır bu benim karnım 12.haftam da yani henüz 3 aylıkken baya belirgindi pantolonlarım dar gelmeye başlamıştı 16.haftam yani dördüncü ayımda hiçbir pantolonum olmayacak kadar çoktu karnım. Görenler 6 aylık sanıyordu. Şimdi 34+3 haftalığız karnım kocaman😋 Herkeste değişiyor yani kimisinin karnı hiç çıkmıyor, kimisinin de benim gibi erkenden beliriyor 🤷🏻♀️