Rabbim dilerim isteyen herkese saglıkla sıhhatle ve tabiki zamanında bebeklerine kavusmayı nasip etsin. Suan için hersey yolunda ve kesinlikle sezeryan kimsenin gözünü korkutmasın. Kalktım yürüdüm agrım henüz yok sonrası nasıl olur ne derece olur bilmiyorum ama rabbim güç veriyor. Bebegim için sükür suan küveze ihtiyaç duyulmado. Mama veriliyor ama bende emme refleksi gelişsin diye sürekli emziriyorım cekiyor masallah🥰🧡 insallah hersey herkes için güzel olur. Buradaki yolculuğun sonuna geldim….