Irem_28 bende bebeğimin hareketlerini hissedene kadar sürekli acaba iyi mi, şuan ne hissediyor diye düşünüp dururdum. Sonra hareketlerini hissetmeye başladım, şimdi de biraz az hareket etsin birşey mi oldu, bebeğim iyi mi diye düşünüyorum. Bebişler doğduktan sonra da acaba iyi mi, iyi besleniyor mu diye düşünmeye devam edeceğiz. Analık işte, hep evlatlarımızı düşünmekle geçiyor alışsak iyi olacak😬🥰