Ben de kullandım ilk zaman kese göründü ve progestan verdi doktorum düşük riskin yok ama kasılmaları azaltır ve tutunmayı kolaylaştırır diyerek verdi doktorum. İstersen fitil olarak istersen ağız yoluyla kullan dedi. Hamilelik dönemi zaten aşırı uyku yapiyor ilk zamanlar bir de progestani ağız yoluyla alınca insan kafasını kaldiramiyor aşırı yan etki yaptı bende kafamı kaldiramadim resmen. Fitil yan etki yapmıyor da geri akması, yerleştirmesi vs zorluk yapabiliyordu. Bence fitil olarak da deneyin daha az yan etki olursa öyle devam edersin