Pembe_patik
Dogumu hap ile baslattilar fakat 20 saat sonucunda hicbir gelisme olmadi cünkü bebegimin kafasi asagida degildi ( suyu olmadigi icin asla oynayamadi ve dönemedi)
20 saat sonunda sezeryana alindim..
otozomal polikistik böbrek hastaligi tanisi konuldugundan beri doktorlar yasamayacagini söylemisti ve aldirmami istemislerdi..
ben bebegimi dogurup onunla tanismak kokusunu icime cekmek ve eger Allahim ömrünü öyle bicti ise kucagimda olmasini istedim..
sonuc olarak 20. haftdan itibaren önce oligohydramnion sonrasindada anhydramnion oldugu icin yani sifir sivi
akcigerleri gelismemisti…dogdugunda kalp atisi 30 oldugu icin tüm doktorla bebegimi bana biraktilar ve biz ailecek 55 dakika boyunca bebegimi sevdik..kulagina ismi okundu ❤️Hic kendinde degildi hic gözünü acmadi sesini hic duymadim ama o kokusu halen burnumda yavrumun 🥺
sonuc olarak Hamileligimin son 3 ayini bebegimin yasamayacagini bilerek gecirdim ve cok zordu tabiki ama suan asla pisman degilim..icimde onunla tanisip onun kendi istegi ile yoluna gitmesinin verdigi bir huzur var ❤️ O simdi cennetden bizleri izliyor Allahin izni ile ❤️